MEDICINSKI HOROSKOP

Mesečni medicinski horoskop za april 2019.

Ovan

Ovan

Prva dekada aprila vam donosi osetljivo zdravlje. Posebno će slabost zdravlja osećati stariji Ovnovi koji bi mogli da imaju reumatske tegobe. Ako imate artritis ili osteoporozu, osećaćete pojačane smetnje. Čuvajte se udaraca i padova. U drugoj polovini aprila bićete stabilnijeg zdravlja ali ćete biti osetljivi na nagle promene vremena. Više se krećite radi kondicije. Ishranu biste trebali da pojačate namirnicama koje sadrže više kalcijuma. To su ma prvom mestu mleko i mlečni proizvodi. Posebno će vam prijati punomasni sirevi. Pojačajte konzumaciju žitarica: ovsa i heljde. Od povrća uzimajte više brokolija i zelene salate, a od voća narandžu i borovnicu. Smanjite unos mesa i slatkiša.

Bik

Bik

Zdravlje će vam biti stabilno u prvom delu aprila zahvaljujući Veneri koja vlada vašim poljem zdravlja, a koje će prolaziti kroz vaš znak gde je snažna i stabilna i praviće trigon sa Saturnom. Potrebno vam je više odmora. Izbegavajte stresne situacije. Nađite više vremena za psihofizičku relaksaciju i provodite više vremena u prirodi.
Vašu ishranu pojačajte namirnicama koje su sveže i sezonske. Na prvom mestu će vam prijati više voća kao što su trešnje, jagode i mango. Koristiće vam i semenke bundeve, sušene smokve i brusnica. Od povrća će vam prijati sveža šargarepa, zelena salata i spanać. Meso uzimajte umereno. Smanjite unos mlečnih proizvoda i izbegavajte brzu hranu i grickalice.

Blizanci

Blizanaci

Na početku i u prvoj dekadi aprila vaš imunitet će biti u padu i zdravlje će vam biti osetljivo. Moguća je prehlada i sklonost virusnoj upali. Stariji Blizanci će imati tegobe u predelu kostiju, posebno ako već imaju reumatske smetnje. Druga polovina aprila će vam doneti bolje zdravlje ali će vam biti potrebno više kretanja i boravak na čistijem vazduhu.
Potrebno je da vašu ishranu obogatite proteinima koje ćete moći da unosite preko belog mesa, kao i preko mesa ribe kao što je tunjevina i bakalar. Pojačajte unos punomasnog sira i jaja. Od povrća vam je potreban grašak, boranija i sočivo. Med vam je takođe važan dodatak ishrani. Umanjite unos slatkiša, hleba i žiratica. Potrebno vam je više tečnosti i B vitamina.

Rak

Rak

Na polju zdravlja možete imati smetnje u vezu hormona, žlezda sa unutrašnjim lučenjem, kao i prolazne urogenitalne smetnje. Ovo će naročito biti izraženo sredinom aprila. Potrebno je da uzimate preparate za čišćenje štetnih materija iz organizma. Takođe bi vam koristilo da koristite i preparate za čišćenje debelog creva. To će vam ojačati zdravlje.
Potrebna vam je ishrana koja u sebi sadrži gradivne materije, kao što su slatki krompir, ovas, integralni pirinač i banane. Brokoli i zelena salata kao i sve drugo sveže i zeleno povrće, kao na primer blitva, korisni su vašem organizmu. Jabuke, orašasti plodovi i morske alge kao dodatak ishrani doprineće izbacivanju štetnih materija i boljoj probavi.

Lav

Lav

Vaš imunitet će biti jak i stabilan što će vam doneti dobro zdravlje. Osećaćete potrebu za fizičkim aktivnostima i u tu svrhu ćete se baviti nekim programom fizičkih vežbi ili ćete ići u teretanu. To će pozitivno uticati i na vašu kondiciju. Manje smetnje su moguće sa disajnim organima, pa je moguća prolazna prehlada ili alergija na cvetanje.
Potrebna vam je lako svarljiva hrana. Izbegavajte sve što sadrži višak masnoća, kao i brzu hranu, suhomesnate i konditorske proizvode. Budite umereni sa hlebom, žitaricama i slatkišima. Sveže povrće, posebno salate i razno mešano povrće presno ili kuvano na pari će vam pročistiti organizam. Jedite sveže voće i pijte više tečnosti, uglavnom vodu.

Devica

Devica

U prvoj dekadi aprila bićete podložni virusnim infekcijama. Starije Device imaće tegobe sa kostima koje mogu biti reumatskog tipa. Bićete osetljivi na promene vremena, posebno ako imate meteoropatske smetnje. Izbegavajte da se iscrpljujete i više se odmarajte. U trećoj dekadi meseca će vaše zdravlje biti stabilnije i poboljšaće vam se kondicija.
Poboljšajte svoju ishranu tako što ćete najviše unositi svežeg povrća. Možete praviti razne salate od povrća sa obaveznim dodatkom maslinovog ulja. Orasi, lešnici, bademi i integralne žitarice treba da unosite češće. Izbegavajte meso kao što je svinjetina i govedina. Umesto toga jedite ribu i unosite više nemasnog jogurta, sa dodatkom kalcijuma i D vitamina.

Vaga

Vaga

Potrebno vam je više kretanja. Važno je da fizičku kondiciju održavate u formi jer će vam tako i otpornost organizma na bolesti biti pojačana.Bicete podložni disajnim smetnjama, bronhitisu, kao i alergijskim reakcijama izazvanim cvetanjem. Prostorije u kojima boravite provetravajte. Kako biste održavali dobar imunitet, potrebno je da u ishrani svakodnevno koristite šumski ili livadski med. Izbegavajte beli hleb i umesto toga koristite hleb od celog zrna i integralne žitarice. Kao dodatak ishrani neophodan vam je vitamin B, gvožđe i kalcijum. Pojačajte unos povrća kao što su grašak, sočivo, tikvice, paprika i paradajz.

Škorpija

Škorpija

Prva dekada aprila vam donosi sklonost virusnim infekcijama, prehladi, gripu i povredama. Imunitet će vam biti u padu. Potrebno je da provetravate prostorije u kojima boravite. Kada je lepo vreme, izađite u prirodu. Potrebno vam je da više boravite na suncu. Drugi deo aprila vam donosi bolje zdravlje. Imunitet će vam biti pojačan i imaćete više energije za sve.
Najvažnije namirnice u ishrani tokom aprila su integralne žitarice i sveže zeleno voće. Nadoknadiće vam potreban magnezijum u organizmu ako budete svakodnevni konzumirali. Najviše vam je važna zelena salata, spanać, blitva, ali i rotkvice i mladi luk. Meso i mlečne proizvode konzumirajte umereno. Pojačajte unos E vitamina i gvožđa.

Strelac

Strelac

Najveći deo aprila će vam biti povoljan po pitanju zdravlja. Jedino što može da vam stvara tegobe jeste otežana cirkulacija sredinom meseca, kao i osetljivost disajnih organa na cvetanje. Koristite svaki trenutak lepog vremena da budete u kontaktu sa prirodom. Potrebno je da ishranu poboljašte svežom hranom, naročito zelenim povrćem kao što je spanać i zelena salata. Od voća će vam prijati rane trešnje i jagode ali i južno voće kao što je kivi i avokado. Potrebno vam je više ribe, posebno pastrmka, smuđ i šaran. Pojačajte unos pasulja, kukuruza, jaja i sira. Umanjite slatko, kao što su kolačia uzimajte više meda.

Jarac

Jarac

U prvoj dekadi aprila ćete biti osetljivog zdravlja. Moguć je grip, prehlada i virusna infekcija. Bićete ostljivi na stres pa je važno da izbegavate preterane napore i sve što može da vas iscrpljuje. Poželjno je da praktikujete neki od sistema svakodnevne psihofizičke relaksacije. Koristite lepo vreme da više boravite u priorodi. To će vam pojačati imunitet.
Potrebno vam je više A vitamina u ishrani. Možete ga uzmati kroz pojačano konzumiranje šargarepe koju je najbolje da jedete presnu. Uz to vam se preporučuje brokoli, prokelj, spanać i zelena salata, kao i koren i list peršuna. Ribu, većim delom morsku, možete koristiti u većim količinama. Umanjite unos žitarica, slatkiša i masnoća. Izbegavajte brzu hranu.

Vodolija

Vodolija

Vama su zglobovi često osetljiva tačka, a to će naročito biti izraženo u prvoj dekadi aprila. Najviše će to osećati starije Vodolije. Mlađe Vodolije će osećati prolazne smetnje u predelu disajnih puteva i imaće slabiju cirkulaciju, a moguće su i smetnje u vezi hormona. U drugom delu aprila će vam se poboljšati zdravlje. Potrebno vam je više fizičkih aktivnosti.
Potrebno vam je više proteina i belančevina u ishrani. Uzimajte svakodnevno jaja i sir, a poželjno je da češće jedete meso, ribu, pasulj, orahe i grejfrut. Mleko ili jogurt možete takođe svakodnevno da koristite u ishrani. Od voća će vam prijati južno voće, kao rane jagode. Smanjite unos suhomesnate i konzervirane hrane i pijte više vode. Pojačajte E vitamin.

Ribe

Ribe

Imunitet će vam biti pojačan u prvoj polovini aprila. Osećaćete potrebu da se krećete, pa ćete praktikovati i sportsko rekreativne aktivnosti, što će poboljšati vašu kondiciju. U drugoj polovini aprila ćete biti skloni da se opustite, što vam može doneti višak kilograma.
Ishranu pojačajte vlaknima i vitaminima. Uzimajte svakodnevno sveže i zeleno povrće kao što je zelena salata, spanać, blitva, brokoli i prokelj. Pojačajte unos voća, posebno sezonskog, a prijaće vam i rane trešnje i jagode. Od mesa će vam koristiti goveđe i pileće ali umereno. Umanjite unos mlečnih proizvoda i brze hrane. Potreban vam je C vitamin.

Priredile astrolozi:

 Ana Savović i Marija Savović

Kliknite na njihovo ime ako želite tumačenje natalne karte ili životnog horoskopa, godišnji horoskop, ljubavni uporedni horoskop, poslovni horoskop.